Sunday 7 February 2010

scarlett


bild från dailymail.co.uk
Scarlett Johansson lyckas alltid pricka in rätt! Skulle gärna vilja ha den här 40-tals inspirerade klänningen. Imorgon ska jag ta mig i kragen och gå upp lite tidigare för att fixa till en liknande frisyr. Har alldeles för länge prioriterat att snooza istället för att ens äta frukost eller lägga ner lite tid på mitt hår på morgonen. Varför ska det egentligen vara så svårt att ens få i sig en kopp te? Det slutar alltid med att jag springer ut genom dörren och lämnar tekoppen orörd. Men imorgon ska det bli ändring på den saken. Hoppas jag.

2 comments:

  1. Blev det någon gröt och håruppsättning? Jag önskar också att jag la mer tid på håret men det är svårt att motivera sig när man bara ska träffa sin hund på hela dagen :)

    ReplyDelete
  2. Jag tror nog att hunden uppskattar en fin frisyr mer än maken ;)

    Det blev ingen frukost (om inte en liten proviva shot räknas?) men frisyr blev det, en enklare variant på Scarletts.

    ReplyDelete