Tuesday 16 January 2007

längtar



Jag längtar efter att resa, insupa en ny miljö, nya människor och låta smaklökarna få utmanas. Jag längtar tillbaka till Nya Zeeland. Jag längtar till vår resa i juni, det ska bli roligt att få uppleva något nytt. Och så längtar jag till att få träffa dig. Vad sägs om en kväll nästa vecka då vi dricker Bloody Mary, kladdar i skissblocken och lyssnar på jazz? Kanske bjuder jag dig på semlor, vi rullar vårrullar eller satsar på en pizza med räkor och vitlök. I vilket fall, så kommer det att bli härligt!

2 comments:

  1. Vilken fin bild. Jag vill ocksa se Nya Zeeland!
    Later utmarkt med bloodys, skiss o jazz :D Och nar du skrev SEMLOR holl jag pa att svimma av lust haha munnen vattnades sa mycket att det var risk for oversvamning mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.....

    ReplyDelete
  2. Jag vet, du ska få din beskärda del med semlor:)

    ReplyDelete