Monday 28 March 2011

lofsdalen


En veckas skidsemester med familjen är avklarad. Min 60-åriga mamma är fortfarande den som åker bäst och snyggast av oss alla. Hon tvingade med mig i svarta backar och såg till att det blev maximal åktid varje dag. Jag testade längdskidor en dag och kände mig som Papphammar på sina rullskridskor. Har inte åkt på jättelänge så jag fick mer eller mindre kasta mig ur spåret när det blev nedför. James håller på att få tänder så han har haft väldigt ont och inte velat sova. Till och med gosedjuren firade när han väl slocknade. Så utvilade är vi väl inte men det var himla skönt att ladda med massa frisk luft, solsken och motion. Och lite onyttigheter som vin och choklad förstås.

4 comments:

  1. Vad härligt, så då är du helt klar med vintern nu du med? James ser färdig ut iaf:)

    ReplyDelete
  2. Ja vi är helt klart färdiga med den nu! Såg ju så lovande ut när vi kom hem till massa barmark och ingen is på vattnet men så började det snöa igen. Bläää. Det blir ju ingen tid kvar att ha vår på nu!

    ReplyDelete
  3. haha tror du det blev några kvar? Mums.

    ReplyDelete