Wednesday 1 April 2009

massören mike


Borde inte sitta här framför datorn med min musarm, musnacke och musaxel. Jag var hos massören Mike imorse och jag visste inte om jag skulle börja gråta som en treåring eller ta till våld. Han tog i som bara den, med armbågar, tummar och fingernaglar (!). Ett tag började han till och med att klättra upp på britsen för att riktigt kunna ta i. Det är lönlöst att gnälla att det gör ont, han säger bara sorry och fortsätter. Men han är jäkligt bra, man går därifrån 10cm längre och mjuk som en bulldeg. 

Jag har äntligen tagit tag i att registrera mig på bloggkoll.se. Det ska ju vara så smidigt att följa sina favoritbloggar där. Så antagligen kommer jag bli kvar framför skärmen ett bra tag. På andra skärmen följer jag alla protester här i London utanför bankerna. Tyvärr har det blivit som vanligt, en mindre grupp förstör hela grejen genom att krossa fönster, spraya anarkistlogor och använda våld. De som hoppats kunna hålla en fredlig demonstration och visa vad de tycker har knappt synts i media, istället syns bara dessa sabotörer som knappt ens verkar bry sig om vad demonstrationen handlar om. De verkar ju mest resa runt och leta varje tillfälle att provocera fram polisvåld och få förstöra så mycket som möjligt. Imorgon ska det bli mer demonstrationer i närheten av där jag bor. Jag tror jag stannar hemma och drömmer om hundvalpar istället. Aaaah :)

Följ min blogg med bloglovin

No comments:

Post a Comment