Tuesday 25 August 2009

fantasifullt eller fasansfullt?




bilderna kommer från Mail Online

Hittade dessa bilder på Mail Online, där hundarnas ägare "groomat" dem inför en utställning. Fast att jag tycker att det först verkar ganska förskräckligt, kan jag inte låta bli att dra på smilbanden inför all kreativitet. Maken gnäller över att jag stickar kläder åt Elsa, men kanske går gränsen här någonstans. Eller kommer det att sluta med att jag klär ut Elsa till en liten pirat? Kanske blir det som Barasara har förutspått, det blir hundstrumpor.

1 comment:

  1. hahaha jag kan inte smälta dromedarklippningen. de här bilderna får vanliga 'finklippta' pudlar med sina bollar runt benen etc. att verka som en naturlig look i jämförelse. sanslöst. du ligger nog i lä med elsas halsdukar och kanske borde du släppa kreativiteten lös med rakapparaten och vattenfärg istället? ;)

    ReplyDelete