Monday 4 January 2010

2009 i bilder - del 1


JANUARI


Jag börjar året med att köpa chockrosa skor på rean, som med facit i hand ändå blev rätt dyra pga för lite användning (otippat hmm).

FEBRUARI

I februari tar vi tåget från London till La Plagne för några härliga dagar i skidbackarna. Jag försöker att inte tänka på det sorgliga i att jag ska säga upp mig från jobbet på tidningen efter resan.


Sedan åker vi till Milano med ett par kompisar och klämmer in både kaffedrinkar, shopping och fotbollsmatch.

MARS


Vi skriver på kontrakt och samlar vuxenpoäng när vi köper en villa i Stockholm. Nu börjar förberedelserna inför Sverigeflytten på allvar!


Vi tar lite ledigt och bilar upp till underbara Skottland där vi samlar på oss oförglömliga minnen av platser och möten.


Mr. tar ett sista farväl av sin kära bil som måste säljas eftersom jag vägrar köra med ratten på fel sida i Sverige.

APRIL

Vi flyger över för att kolla till vårt hus och möts av den här i trädgården. Numera är de ett gäng på tre.


Kvällarna spenderas med gamla såpan Dynasty på DVD. Jag dreglar framför 80-talsmodet och skrattar lite åt skådespeleriet.


Sakta börjar jag inse att åren i London snart är förbi och tar några ordentliga turistdagar i staden.

No comments:

Post a Comment