Saturday 27 August 2011

hade visst glömt


...att man kan göra utflykter även en vardagskväll efter middagen. Tidigare i veckan åkte jag och James med min bror och Malin till stranden. En filt, en termos och ett paket russin. Allt man behöver. Det var solnedgång, glada skratt från hopptornet, några grillade och Malin tog ett fotbad. James vill bara springa. Tror han precis har kommit på frihetskänslan i att springa så långt ögat når. Jag springer efter och försöker så gott jag kan styra honom i rätt riktning.

Nu går vi hemma sjuka både James och jag och alla helgplaner fick strykas. Förskolebacillerna slog till efter bara tre dagar. Det är väl bara att vänja sig antar jag. Hoppas det händer mer hos er i helgen!

2 comments:

  1. Åh det vackra eftermiddagsljuset, hur magiskt mjukt är det inte. Lite som bebisarm.

    ReplyDelete
  2. Ja som bebisarm och bebislår :) Ofattbart mjukt!

    ReplyDelete