Thursday 15 March 2007

jag gillar inte tentor


Trodde att mina dagar med skrivångest och tentor var över, men ack så fel jag har. Sitter här och försöker att skriva ihop 10 sidor om bl.a. flödesorganiserad produktion och en massa annat hemskt intressant. Sedan måste jag skriva en läsvärd artikel om gårdagens makeover. Jag blev ju himla nöjd med resultatet, men att komma ihåg vad alla sa och gjorde och i vilken ordning är inte lätt att sätta ord på. Det var ett rusande hit och dit, men min tjej blev så fräsch och snygg! Tycker jag i alla fall ;) Blir alltid sugen på alla behandlingar som makeover-personen får genomgå, inte lätt att sitta bredvid. Vi var på en hudslipning som skulle vara toppen för storporig hy, akne och torr hud samt pigmentförändringar. En behandling som skapt för mig alltså. Idag körde jag en ny bilmodell, fick prova på hur det skulle kännas att ha en stor familjebil och jag kom snabbt fram till att det inte riktigt är min grej det där med familj och stor bil. Ledsen D, men du får vänta ett tag till. Och lite till. Kram på dig E.

No comments:

Post a Comment