Thursday 19 April 2007

jag tar en planteringspaus



Hej igen! Jag har varit urusel pa att skriva har, tror det gatt en vecka sen senaste inlagget. Dels har min dator och vart bredband kranglat jattemycket sa jag inte kunnat ga online men sen har jag ocksa medvetet forsokt halla fingrarna borta ett tag. Ibland kanns det som man blir lite for beroende av Internet och man kollar alla favoritsidor stup i kvarten fast de inte hinner uppdateras. Istallet har jag bl a gravt ner fingrarna i jorden och planterat lite nya blommor o orter pa terrassen. Det var valbehovligt med lite nytt liv darute. Pa sondag ar det London Marathon och de kommer springa forbi utanfor oss sa vi ska ha lite grillfest har med nagra kompisar. Man vill ju garna att det ska se lite fint och gront ut da.

Det ar ju sa himla varmt nu sa det kanns jattetrist att sitta inne och gora alla masten vid datorn och telefonen, jag onskar nastan att det kommer en regnig dag snart sa jag far ro att borja plugga igen. Det var lange sen sist! Nu ska jag ga pa annu ett sambapass pa gymet, hoppas jag far med mig grannen den har gangen sa vi kan garva tillsammans. Kanns lite skumt att skratta hogt for sig sjalv bland folk :) Kram kram

3 comments:

  1. jag har också planterat på terassen... eller snarare har jag valt blommor i smaråd med Daniel och sedan så har han planterat ut dem:)

    jag har gått upp 4 kg(!) nu sedan jul. så det är väl dags att jag också börjar att röra lite på mig. ha det så kul i helgen!

    ReplyDelete
  2. vad skont att slippa den jordiga, skitiga biten. jag ar sa skraj for alla smadjur ocksa sa plantering ar inte sarskilt avkopplande da.

    Inte latt att hinna med traning nar man jobbar. Jag tror aldrig jag skulle orkat ga till gymet efter en hel arbetsdag for nar man val atit mat vill man ju bara ta det lugnt. Svart det dar. Tur for dig att du var sa smal innan, du kan sakert ga upp 5 kg till utan att det ser illa ut. Don't you worry little one. kram kram

    ReplyDelete