Thursday 16 February 2012

sol i sinne


Vaknade arg som ett bi efter alldeles för lite sömn. James var vaken ett bra tag inatt och ville gå omkring från rum till rum. Vi blir tokiga på honom, hur kan man vara så pigg mitt i natten? Han smälte dock mitt iskalla ansikte redan under den tidiga frukosten och sen har jag lett resten av dagen. Han är för söt för att vara arg på med alla nya ord och meningar som bubblar fram. Inget mera kräks idag (peppar peppar) och solen tittade in så fint på oss. Sen fick jag en siesta på två timmar efter lunchen och om ni visste vad det kan betyda mycket för en trött och sliten mamma. Nu har jag laddat batterierna för att orka en sista vabbdag den här veckan.

3 comments:

  1. Vad är det där nu för blomster? Guu så fina:)

    ReplyDelete
  2. Hoppas ni blir friska snart hela lilla familjen!

    ReplyDelete
  3. Jag tror blommorna är anemoner, men jag kan ha fel.

    ReplyDelete