Wednesday 20 October 2010

alright love




Vi är tillbaka i London sen igår kväll. Herregud vilken resa jag hade. Troligtvis matförgiftning på Dubai flygplats. Kände redan när vi gick på planet att något var galet. Jag önskar ingen att vara isolerad på ett flygplan och dessutom inte tillåtas använda toaletterna när man mår så illa. Sen var det en bilresa på över en timme till hotellet med en papperspåse i handen. Känslan påminde mig om den där dagen då James knackade på och ville födas. Idag mår jag bra igen och vi har varit ute och gått i Hyde Park med James kusin Molly och farmor och farfar. Riktigt kyligt i luften och jag antar att Sverige väntar med ännu kallare väder. Imorgon ska jag försöka få till det där besöket på mitt gamla jobb som inte blev av sist.

No comments:

Post a Comment